HTML

bénaságblog

mindennapi bénázásaink...

Utolsó kommentek

  • gastro vazze: @Brúnó_: hat ebben az esetben a telefonod bena, nem te, de jo hir, hogy azt le lehet cserelni, teg... (2009.09.14. 15:20) isztambul
  • _hebron_: nem mindet :) (2009.08.30. 12:25) sziget 1.
  • kerikak: jáj, a drága mojitot magadra öntötted?? áááááááá :) (2009.08.28. 16:16) sziget 1.
  • hajdú: Hát nekem ennél sokkal jobb hajós bénázásom van, mondjuk mindennapinak alig nevezhető: a sarkkörön... (2009.08.28. 08:43) isztambul
  • Brúnó_: Engem mostanában komplett idiótának nézhetnek, mert felhívok valakit, de nem szólok bele. :) A tel... (2009.08.25. 00:58) isztambul
  • Utolsó 20

Archívum

2009.08.16. 10:20 _hebron_

sziget 2.

  • átszaladtam a mixer sráchoz, hogy kérdezzek valamit. körülbelül egy percig voltam ott. ezalatt kiborítottam egy sört, és meglöktem a sörcsapot, amiből elkezdett folyni a pia. a srác azt mondta legközelebb elég ha odakiabálok.
  • az ananászlevemet elejtettem úgy, hogy egyenesen a talpára esett, az ananászlé viszont kiugrott belőle. még a szemüvegem is olyan lett.
  • lötyögtem a pult mögött a zenére, egy kollégám azt mondta ugráljak csak. elkezdtem ugrálni, és a fejemmel eltaláltam a tetőt tartó vasgerendát. fájt.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://benasag.blog.hu/api/trackback/id/tr961312440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz78 2009.08.18. 15:09:00

Végigolvastam, vihogok:-) Gonosz vagyok, jövök néha kárörvendeni:-D

Krisz78 2009.08.18. 15:12:44

Nekem csak ilyen átlagos bénaságaim vannak, majd írok ha történik vmi különlegesmód érdekes:-) Egy állandó bénaságom van: nem tudok gumikesztyűben úgy takarítani, hogy ne folyjon bele a víz. Nem megy. Pedig már úgy is próbáltam, hogy a kesztyű könyékig ért + gumival leszorítottam a könyököm alatt. Nem számít _valahogy_ mindig belefröcskölöm a vizet:-D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.18. 15:19:12

az nekem se megy. de nekem már a gumikesztyű felvétele is problémát okoz, egyszerűen folyton szétszakítom.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.08.19. 09:58:46

Hintőpor bele? De persze meleg vízzel higított vegyszert használok, tehát beleizzadok úgyis. :)
süti beállítások módosítása